torsdag 22 juli 2010

Nu är det slut

Det blev ett drygt års bloggande, men jag inser att jag inte har tillräcklig inspiration längre.
När jag gick skolan var det roligt att skriva om allt nytt vi lärde oss, men efter den har jag inte haft några direkta uppslag känns det som. Det blir lite konstlat och tvunget, så nu ger jag upp.

Det har varit roligt att få så pass mycket uppmärksamhet för det jag skrivit, även om jag bara haft en mini-blog inriktad mest på ledarskap, Lean production, barnen och en del sport.
Mitt mål är att arbeta som förbättringsledare eftersom det är det jag brinner för, det gäller bara att hitta de rätta kontakterna och våga sticka ut för att ha en chans att få jobben.

Det inlägg som överlägset flest gånger lett någon till min blogg är Nyckelbensbrott, därefter kommer Ni kvinnor talar om att föda barn, Otrohet på jobbet, och Brännströms mekaniska

Tack för att ni läst det jag skrivit. Ni kan fortsätta följa vad som händer här hemma genom Annicas blogg.

Snart börjar Elitserien igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar